Eye q kosttillskott

 
 
Eftersom Stella äter väldigt selektivt har vi under de årliga läkarkontrollerna tagit upp ämnet kosttillskott och främst Omega-3. Läkaren har aldrig tyckt att det är någonting som vi ska börja med så då har vi valt bort det. Jag har dock inte släpt tanken eftersom jag har hört hur hjälpta många har blivit med allt, från mjuk och fin hy (Stella är väldigt torr på vintern) till minne och inlärning. För två veckor sedan började Stella äta eye-q som är en sammansättning av Omega-3 och Omega-6. Vad jag inte hade räknat med var att hon skulle få ökad aptit. Nu har det bara gått två veckor men redan efter några dagar blev det påtagligt att Stella uttrykte hunger och frågade efter mat, vilket aldrig tidigare har hänt, så nu hoppas vi att det är vitamintillskottets förtjänst och att aptiten håller i sig.
 
Kapslar är lite svårt att svälja, hade jag vetat om att det finns tuggbara kapslar med jordgubbssmak så hade jag provat de istället, läste det först på förpakningen som jag fått hem.
 
 
Allmänt | |
Upp